8 Ocak 2016 Cuma

Otomotiv sektörünün 'Gladyatörleri' belli oldu

Türkiye otomotiv sektörünün 48 markasını çatısı altında
buluşturan ODD'nin düzenlediği "ODD Satış ve İletişim Ödülleri, 2015 Gladyatörleri" töreninde en başarılı markalar ödüllendirildi.



Otomotiv Distribütörleri Derneği'nin (ODD) satış ve iletişim dalında başarılı marka ve çalışmalarını ödüllendirmek için düzenlediği "ODD Satış ve İletişim Ödülleri, 2015 Gladyatörleri" töreninde otomotiv dünyasının başarılı markaları ödüllendirildi.

Türkiye otomotiv sektörünün 48 markasını çatısı altında buluşturan ODD'nin markaların satış ve iletişim başarılarına ilişkin dördüncü kez düzenlediği ödüller için yılın en başarılı marka ve çalışmaları belirlendi.

ODD'nin sektöre dinamizm katmak ve marka algısına pozitif katkıda bulunmak amacıyla düzenlediği, Burcu Esmersoy ve Anıl İlter'in sunduğu tören, ODD Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Bayraktar, otomotiv dünyasının temsilcileri ve basın mensuplarının katılımıyla gerçekleştirildi.

"Satış" ve "İletişim" kategorilerinde toplam 19 dalda ödül

Kısa film gösterimlerinin de yapıldığı törende "satış" ve "iletişim" kategorilerinde toplamda 19 dalda ödül verildi.

Tüm kategorilerde ödül alan firmalar, ödüllere paralel olarak hazırlanan ve ODD tarafından onaylanan logoların bir yıllık kullanım hakkına sahip oldu.

Satış Ödülleri

En Hızlı Büyüyen Hafif Ticari Araç Markası: KIA

En Çok Satılan Hafif Ticari Araç Modeli: Ford Tourneo Courier

En Çok Satılan Hafif Ticari Araç Markası: Ford

En Hızlı Büyüyen Otomobil Markası: Infiniti

En Çok Satılan Otomobil Modeli: Fiat Linea

En Çok Satılan Otomobil Markası: Volkswagen

En Çok Satılan Otomobil ve Hafif Ticari Araç Markası: Volkswagen

İletişim Ödülleri

Yılın Televizyon Uygulaması: Ford "Türkiye'nin Ford'u"

Yılın Gazete Uygulaması: Renault Clio "İlişki Durumu Aşk"

Yılın Radyo Uygulaması: Mercedes-Benz "AMG GT"

Yılın Dergi Uygulaması: Volkswagen "VW Golf 41 Yıllık Macerası"

Yılın PR/Etkinlik Uygulaması: Toyota "Hybrid Lezzetler"

Yılın Dijital ve Sosyal Medya Uygulaması: Volkswagen "Autoshow Canlı Yayın ve Sosyal Medya Entegrasyonu"

Yılın Outdoor Uygulaması: Jeep "Jeep Renegade'in Ayak İzleri"

Yılın Fuar Standı Uygulaması: BMW

Yılın Sosyal Sorumluluk Projesi: Toyota "Korna Çalma Huzurumu Çalma"

Yılın Entegre İletişim Kampanyası: Mercedes-Benz "Yeni Vito Tourer"

Yılın Basın Lansmanı: Peugeot 308 Lansmanı

Yılın Jüri Özel Ödülü: Fiat Egea Lansmanı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Translate